Friday, July 01, 2005

Siirappia ja saappaita

Tämä ei sovi kellekään: siirappia

Olen saanut tuntea olevani ainutlaatuinen.
m nukkuu lihapulla-ruokaunia ja minä karkasin koneelle. Tein aikas hyviä lihapullia ja mies oli hymyä:)

Tulin niin onnelliseksi, eilen ja tänään, monista asioista. Haluaisin kiivetä katolle huutamaan, että ihanaa, MIES! ggrrhh.

Olin olohuoneessa, kun toisesta huoneesta tuli lempeä pyyntö: "tule tänne antamaan mulle suukko."

Eilen kävimme leffassa katsomassa Maailmojen sodan. Katsottavaa tavaraa, muttei leffatyyppinä ole minulle sitä mieluisinta. Teatterissa räiske pääsee toki oikeuksiinsa. Tuli elävästi mieleen, kun veljeni piirteli lapsena tribodeja.

Ja kotona katsoimme todella upean elokuvan: City of God. Tositapahtumiin perustuvan elokuvan dokumentaarinen tyyli oli mielenkiintoista katsottavaa.

Tänään kävimme ostamassa lapsille kumisaappaita flemari 10:ssä olevasta kiinalaisesta liikkestä, jossa oli erittäin ystävällinen palvelu. Ja hienoja saappaita! Poika sai etanasaappaat ja tytölle löytyi ihanat punaiset leppäkerttusaappaat.

Ennustukset lupasivat paistetta pilvettömältä taivaalta, uhmasimme mustia pilviä ja lähdimme veneellä kastautumaan. Täytyy myöntää, että kesäsade ei minua juuri haittaa. Aurinko kurkisteli ja sade virkisti. Vanhan kaupungin rannalla oli paljon pikkuisia sorsia.

Eilinen fysioterapeutti käynti oli rautaa, sillä tänään voin sanoa ettei minuun ole sattunut. Nyt tuo heräsi tuolta ja pitäisi alkaa valmistautua perjantai illan menoihin.

Ei tästä tullutkaan sittenkään niin siirappia. Huutelen myöhemmin kattojen yllä!

1 Comments:

Blogger Vuokratontilla avautui...

Kansa vaatii lihapullareseptin.

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home